Gorillas gevelreclame op maat
Gorillas is een snel groeiende boodschappenservice die vanuit Duitsland zich nu ook in Nederland vestigt. Omdat alle filialen anders zijn maar de reclame uitingen wel in 1 lijn moeten zitten hebben we met Gorillas een vaste prijsafspraak per vierkante meter materiaalgebruik afgesproken. Hierdoor is per filiaal het traject van offerte naar montage een stuk versneld!
Gorillas gevelreclame van inmeten tot productie
Ook gaan wij elk nieuw filiaal eerst zelf inmeten en foto’s maken. Vervolgens stuurt onze grafisch ontwerper een 1 op 10 schaaltekening van de gevel aan het design team van Gorillas zelf waarin zij alle bestanden weer aan ons aanleveren en maken wij ook een impressie van het eindresultaat. Hierdoor is het ook zeer efficiënt door te sturen naar onze productieafdeling.
Hierbij houden we ook rekening met de huisstijlkleuren en waarborgen we dat die overal hetzelfde zijn.
Gorillas gevelreclame binnen en buiten gemonteerd
Daarna wordt alles gemonteerd door onze vakkundige buitendienst monteurs. We gebruiken hiervoor standaard privacy zandstraalfolie die aan de binnenkant van de ramen wordt gemonteerd. Daarna komen er contour gesneden reclame uitingen die aan de buitenkant van de ramen worden gemonteerd. Hierdoor vallen ze ook beter op omdat er geen schittering van de ramen overheen valt.
Bij de filialen waar het nodig is komt er ook een Dibond reclamebord bij met het huisnummer, wat op RVS afstandhouders wordt gemonteerd
Heb je meerdere filialen of ga je binnenkort uitbreiden? Neem gerust
contact op om te bespreken hoe we het voor jou ook zo makkelijk mogelijk kunnen maken.
Boodschappen bezorgd binnen 10 minuten
Gorillas is in mei 2020 gestart met z’n eerste warenhuis in Berlijn. In december breidde het bedrijf uit naar Nederland.
Volgens Lead Expension-manager Anne Doeke Kooistra is het idee ontstaan vanuit de frustratie over de bezorgservices van de grotere supermarkten die hun online assortiment volledig ingericht hebben op hun bevoorradingsketen. “Dit betekent: veel producten met een langere houdbaarheidsdatum en een assortiment afgestemd op de weekboodschappen”, vertelt hij aan EditieNL.
Gorillas werkt veel met dagverse producten en focust zich op de snelle bezorging. De service werkt als volgt: “Klanten kunnen via de Gorillas-app hun dag- of weekboodschappen bestellen. We hebben geen minimale bestelwaarde en de bezorgkosten zijn € 1,80.”
Het bedrijf werkt hard aan het uitbreiden van zijn assortiment. Maar kunnen ze de korte bezorgtijd ook waarmaken? Volgens Kooistra werkt Gorillas met een efficiënt systeem dat in combinatie met kleinere servicegebieden en meerdere warenhuizen per stad, de korte bezorgtijd kan garanderen. “In de verschillende centraal gelegen warenhuizen hebben we werknemers die op het moment dat bestellingen binnenkomen deze direct gereed maken en overhandigen aan een fietser die de bestelling bij de klant bezorgt.”
Het manifest van Gorillas:
Gorillas bestaat om een wereld te creëren met directe toegang tot uw behoeften. Wij zijn geen zakenmensen die een leveringsbedrijf bouwen – wij zijn leveringsmensen die een bedrijf bouwen.
Rijder-Crew:
• Fietsen is de belangrijkste activiteit in het hele bedrijf – het is de kern van wat we doen en de verwezenlijking van onze visie.
• Crew is geen loos woord. We zijn een sterke gemeenschap, die elkaar altijd helpt en kracht geeft.
• Wij zijn fietsers in hart en nieren – liefde voor de fiets is een criterium bij de aanwerving in het hele bedrijf.
• Elke rijder moet er trots op zijn deel uit te maken van de crew – daarom bieden wij de beste en meest stijlvolle kleding. #riderpride
• Alle ritten zijn op E-bikes om het rijden makkelijker en leuker te maken.
• De magazijnen zijn de thuisbasis voor alle rijders om bij te praten met de crew, een pauze te nemen en tot rust te komen.
Produkten:
• Lokale boeren helpen ons de meest verse producten te leveren en zorgen voor korte leveringsketens terwijl we de lokale gemeenschappen ondersteunen. #farm2table
• Het leven is te kort voor slecht voedsel en daarom zullen we nooit concessies doen aan de kwaliteit van onze producten.
• Door samen te werken met merken uit elke stad waar we actief zijn, komen we tegemoet aan de smaak van lokale gemeenschappen en krijgen geliefde merken de aandacht die ze verdienen.
• Plastic is geen voedsel – daarom vermijden we het verpakken ervan waar we kunnen en vragen we onze leveranciers om hetzelfde te doen wanneer ze aan ons leveren.
Verantwoordelijkheid:
• Met levering op verzoek veranderen we de manier waarop mensen hun boodschappen doen. Dit leidt tot minder voedselverspilling wanneer plannen veranderen maar hun boodschappen dagenlang vooruit gepland waren.
• Boodschappen met de fiets naar huis brengen in plaats van met de auto naar de supermarkt, vermindert het verkeer en de uitstoot enorm.
• Compacte en strategisch gelegen micro fulfilment centra maken land vrij dat traditioneel gebruikt werd voor supermarkten en parkeerplaatsen.