De afgelopen weken is er bij TintTotaal hard gewerkt aan de rebranding van The GlowHouse. De zonnestudio, met maar liefst 5 filialen in Hoofddorp, Amstelveen en Amsterdam, wisselden van eigenaar en daarmee ook van naam. Op dat moment ontstond The GlowHouse, een exceptioneel bedrijf in de tanning branche.
Naam, huisstijl en logo
Toen we begonnen aan dit project was er vrijwel niets op papier vastgelegd, zelfs een goed doordachte bedrijfsnaam ontbrak. Het enige dat vaststond, was het feit dat het om een zonnestudio ging die een volledige rebranding (nieuwe huisstijl) nodig had, de rest moest nog worden bedacht. Gelukkig is ons team ervaren en divers genoeg om dit soort projecten goed te begeleiden. Samen met de klant zijn we daarom eerst begonnen met een creatieve brainstormsessie omtrent een nieuwe bedrijfsnaam. Toen er besloten was dat het The GlowHouse zou gaan heten, kon er begonnen worden aan het ontwerpen van een logo en een huisstijl. In goed overleg met de klant is dit het resultaat geworden.