Dynamische communicatie op maat

Digitale reclame is een groeiende vorm van gepersonaliseerde reclame die je kunt laten zien op tal van digitale schermen, zowel outdoor als indoor. Bij outdoor gebeurt dat vaak in het groot op (mobiele) LED-schermen. Bij indoor zie je het steeds vaker op digitale schermen en zelfs vrijstaande zuilen in plaats van statische posters in een lijst of een stoepbord. Dit wordt ook wel narrowcasting genoemd, wat is afgeleid van broadcasting (breed en algemeen). Narrow betekend letterlijk smal of beperkt; je spitst de boodschap of de informatie die je wilt overbrengen toe op de bezoekers van een bedrijf. Deze vorm van narrowcasting bieden wij in diverse pakketten passend bij je wensen. Van software tot hardware en van design tot montage.

image

image

image

Toepassingen van digitale reclame

TintTotaal biedt toepassingen en design / opmaak voor digitale bedrijfsreclame op maat.

 Herbij kun je denken aan:
• Menukaarten in de horeca
• Actuele aanbiedingen of acties in winkels
• Product- of merkfilmpjes in detailhandel
• Afwijkende openingstijden of wachttijden
• Wachtverzachtende beelden zoals regionaal nieuws of lokaal weerbericht
• Nieuwsbrieven of Social Media
Hiermee kun je op elk formaat digitaal scherm informatie, reclameboodschappen en entertainment bieden aan klanten. Bezoekers van een bedrijf kunnen al bij de receptie welkom worden geheten middels het narrowcasting scherm. Binnen zorginstellingen kan narrowcasting interessant zijn als wachtverzachter (ook wel wachtkamer TV genoemd) en als informatiebron. In een retail omgeving kunnen klanten en bezoekers bijvoorbeeld weer geïnformeerd worden over de laatste acties, aanbiedingen en openingstijden. De mogelijkheden zijn eindeloos!

De voordelen op een rijtje

– Het beeld en de informatie kan ten allen tijde worden aangepast en blijft zo actueel, zonder dat er nieuwe posters of borden gemaakt hoeven te worden
– Doordat de beelden gewisseld kunnen worden in een caroussel krijgen klanten meer informatie en worden vermaakt tijdens het wachten
– Bij (vrijstaande) buitentoepassingen of in etalages is de boodschap ook ‘s avonds verlicht
– Bewegend beeld trekt veel meer de aandacht van klanten en voorbijgangers waardoor ze sneller zullen ‘blijven hangen’

Meer weten over de mogelijkheden voor narrowcasting op maat? Neem gerust contact op.